warrior dog pack
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

warrior dog pack

- the last one standing
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 (11/10/12) Efter kampen

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:10 pm

Turneringen blev aflyst i denne by fordi fury klanen lavede påstyr. Robin og hans klan skyndte sig ud i skoven for at lave holdt for natten. Robin havde glædet sig til kampen, men der var intet at gøre. Han satte sig på en sten og så på bålet som de havde lavet. Hvordan skulle de klare Fury klanen når de hele tiden stak af?
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:14 pm

Taylor blev også lettere irriteret over at det var aflyst. han sad lidt på en sten og stenede på bålet. han smilede lidt efter. "Du Robin" Sagde han med et lille smil. "Måske vi kunne holde vores egen lille turnering.. bare dig mod mig?" han tænkte det kunne være sjovt. og dog var han nok en dårlig taber hvis han tabte. han havde aldrig tabt noget før, så han vidste det egentlig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:17 pm

Robin hævede et øjnbryn. "Vil du virkelig finde ud af hvem der er den stærkeste af os to?" spurgte han.

Sparki rettede sig op. Han havde set Taylor kæmpe imod de mænd og det var tydelig at Taylor havde mere styr på at slås end Robin, men han ville ikke sige noget.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:19 pm

Keaira var stille og roligt fulgt efter dem, ubemærket, men trådte nu frem, Bivdit stadig ved hendes side. "I er stadig ude på at sætte jer op mod Fury klanen, er I ikke?" spurgte hun stille, med en hånd stadig hvilende på Bivdit's hals.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:26 pm

Taylor så på Robin. "bare en venskabskamp, Vi har også brug for at træne, hvis vi er på hold sammen, skal vi vide hvordan hinanden kæmper så vi ikke går i vejen for hinanden" sagde han alvorligt. hvorefter han blev forstyret af Keaira. han så på hende og tænkte sig lidt om. "Selvfølgelig har vi det" Svarede han lidt håneligt. "De har brug for et spark bagi" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:29 pm

Sparki fik et chok da Keaira pludselig snakkede. Han blottede tænder og knurrede som besat.

Robin strøg sparki over nakken. "Det er ok, det er bare Keaira" han smilte venligt til hende. "Ja, Taylor har ret!" grinte han.

Sparki sætter sig ned, men holder øje med Keaira.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:31 pm

Keaira smilede skævt, grinede endda let. "Det lyder godt. Måske skulle vi druider slå os sammen med jer. Jo flere vi er mod Fury..." hun trådte helt hen til dem, Bivdit lige ved siden af hende. "... desto større chance for at give dem en lærestreg de aldrig nogensinde vil glemme." afsluttede Bivdit hendes sætning, og hun gav det tætteste på et grin, som en hund nu engang kunne komme.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:38 pm

Robin lagde sine arme over kors. "Well.. Min klan kunne godt bruge nogle flere flok" han lyder pludselig så selvoptaget.

Sparki hæver et øjnbryn. "din" mumler han og himler med øjnene. Han træder så ind foran Robin. "Hvem har inviteret jer? Tror I måske ikke at vi kan klare Fury klanen selv!? Tarok og jeg kan endda tæve din hvalp uden at svede!" han bryder sig ikke om Keaira atityde eller Bivdit's lugt.

// jeg burde smutte i seng! OTL\\
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:41 pm

"HVALP? Om jeg må be'! Jeg er 3 år gammel!" ubrød Bivdit fornærmet.

Keaira sukkede. "Jeg mente ikke at jeg ville joine jeres klan." hun smilede venligt. "Jeg har min egen." forklared ehun. "Jeg mente... En alliance. For at holde landet frit for Fury. Jeg har sloges mod dem adskillige gange før, kender deres generelle kamptaktikker usandsynligt godt eftersom de har udslettet det meste af min tidligere klan, som jeg nu har fået til at genopstå."
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:44 pm

Tarok som holder en stor del af Sparki, selvom de ikke har kendt hinanden længe, stiller sig hen ved siden af Sparki "Nemlig.. hvalp" siger han og knurre. og ignorere hvad bivdit har svaret

Taylor himler med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:46 pm

"Er de altid så kamplystne?" spurgte Bivdit nu Robin og Taylor, ignorerede totalt Sparki og Tarok. De var jo trods alt kun småbørn i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:48 pm

Taylor kiggede fra Sparki og Tarok til Bivdit og Keaira. "Næh ikke hvad jeg ved af" svare han "Vi har ikke kendt dem så længe såh" han trak igen på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 10:49 pm

"Hmm." Keaira så på Sparki og Tarok. "Slap af, I to. Vi vil jer ikke noget ondt, vi er på samme side som jer." prøvede hun at mildne dem. Alt imens strøg hun en hånd ned langs Bivdit's ryg for at berolige hende.
Tilbage til toppen Go down
Kata

Kata


Antal indlæg : 58
Evne : Luft

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 10:04 am

Kata var på vej mod klanen efter en lang dag i byen, hun havde forhørt sig om Fury klanen og om hvad de vidste om hendes nye klan. Hun havde ikke fundet ud af meget, der var trods alt ingen der kendte til nautica-klanen endnu, da den blev opfundet under 24 timer tidligere.

Kata sad på shyyeras ryg da de nærmede sig bålet. Hun stoppede og begyndte at knurre. Der var endnu en fremmed. Faktisk fire, men Kata havde forklaret om Taylor og Sparki, så hun havde forventet to nye ansigtet, men ikke fire. "der er fire ukendte" knurrede hun og blottede tænder.

"stille og roligt" hviskede kata da de trådte ind ved bålet og så de to fremmede, kata genkændte pigen, men ikke hendes hund.
Tilbage til toppen Go down
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 10:22 am

Bivdit nikkede for at vise hun var enig med Keaira. "Nemlig. Og jo flere vi er mod Fury, desto større chance for de rent faktisk for en gangs skyld i deres liv føler sig truet. De vil ikke forvente at vi Druider slår os sammen med andre, da vi aldrig nogensinde har gjort det før. Det er en taktik der kan virke."
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 12:58 pm

Robin ser på sparki, der har opmundret Tarok til at virke fjentlig. Han sukker. "Sparki, jeg har jo sagt at de ikke gør noget, lad vær med at knurre af dem" forsøger han med en blid stemme.

Sparki ignorrer sin herre. Han bryder sig stadig ikke om de to fremmed og han vil ikke ligge skjul på det. Han smiler lidt over Tarok der står ved siden af ham, han har aldrig haft en ven, men han ligger bestemt ikke skjul på at Tarok er som en familie for ham, og da Tarok står ved siden af ham, gør det blot at han forsøger at virke mere truene imod de fremmede og beskyttene over for Tarok. "I kommer til vores klan og puster jer godt og veldigt op! I er ingen trussel imod Fury klanen ellers havde de længe dræbt jer!"

Robin får rejst sig op. "Sparki stop! Keaira har redet mit liv! Uden hende havde Kevin slået mig ihjel" han prøver at lyde bestemt.

Sparki fnyser. Han vil ikke ændre sit tonefald bare fordi hun havde redet hans liv. Måske var Robin hans herre, men det betød sgu ikke at de pludselig var blevet bedste venner og at han skulle være taknemmelige over for andre der reder hans liv!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:01 pm

"Den eneste grund til vi ikke er blevet angrebet af dem, er, fordi vi ved hvordan man holder sig skjult." fnøs Keaira og så på Sparki. "Jeg har været i kamp med dem før, mange gange, endda, vndet et par gange, flygtet de andre. Det har kommet an på deres antal. Det er derfor det vil være til vores alles bedste hvis vi får en alliance op at stå. Ellers vil de gå efter os én efter én til de har slået os alle ihjel! Er det måske det du vil have, hvalp?"
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:17 pm

Taylor står og ser på deres diskution. han smiler lidt over, det der sker. han finder det ret morsomt. så han vil ikke blande sig.

Tarok står blot ved siden af Sparki, men knurre højere da det lyder som om at Keaira taler ned til Sparki, og det kan han ikke lide.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:28 pm

Sparki fnyser. "Holdt jer skjult? Og alligevel har I kæmpet mere imod dem end vi har?"
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Kata

Kata


Antal indlæg : 58
Evne : Luft

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 2:06 pm

Kata og Shyyera slutter sig til de andre. kata lægger mærke til at Shyyera knurre og viser tænder af de fremmede, og begynder at ae hende på hovedet. "lad os ikke fordømme folk vi ikke kender" hvisker hun til hende. Hun kigger hen på robin som er på den anden side af bålet. "hvem er vores gæst?" spørger hun fladt og gestikulere til Keaira.

Shyyera knurre stadig, men næsten lydløst. hendes ansigt ser fjendtlig ud med de blottede tænder.
Hun stirre stift på den fremmede og hendes hund.
hun kan mærke at stemningen er trykket. Tarok og Sparki er fjendtligt indstillet over for de nye.
Shyyera går ind foran Kata for at beskytte hende, og holde hende udenfor.

Kata skubber Shyyera lidt til siden, men lader hende stadig beskytte hende,
Tilbage til toppen Go down
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 2:11 pm

"Ja, eftersom jeres herrer jo først lige er dumpet ind i vores verden. Mens vi er opvokset her." svarede Bivdit, mens Keaira løftede et øjenbryn. "Vi har mere kamp erfaring end nogen af jer har, vil jeg vædde med. Og hvis du tvivler, så kan du da bare se om du kan ramme mig, lille hunni." fortsatte Keaira, og fnøs. "Vi har lidt tab på grund af Fury klanen. De slog min familie ihjel. Hele min klan. Vi var en trussel og derfor slog de ned på os. Jeg gør det her for hævn. Går imod dem for hævn. Både for min familie, for min klan - men mest af alt for den natur de ødelagde. De brændte en hel skov ned. Det skal de få betalt."
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 1:20 pm

Robin vender sig rundt. "Hej Kata og Shyyera" hilser han pænt. Han peger på Keaira. "Det er min veninde Keaira og hendes hund.." han havde glemt navnet. Han forsøgte at holde fast i Sparki, rundt om halsen og trække ham væk. "Hold nu med at knurre af dem" tiggede han.

Sparki lod sig ikke rykke. "Jeg har ikke brug for at kæmpe imod jer, I er ingen trussel for mig!" blære han sig. "Hvis I havde holdt lav profil som I blærer jer med ville I ikke løbe ind i dem hele tiden og slåsse imod dem! I ville holde lav profil og slet ikke være i nærheden af dem! I bringer os kun problemer! Hvis de har fundet jer så mange gange, så finder de jer igen! Og snart os! Det er min opgave at beskytte Robin, og I bringer ham i fare!"

Robin forsøger stadig at trække Sparki væk. "Vi er nødt til at holde sammen! Stop så med at skændes!" tigger han.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Čáppat (Keaira)

Čáppat (Keaira)


Antal indlæg : 165
Evne : Græs

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 1:45 pm

"Bringer ham i fare?" hun rullede med øjnene. "Som om. Og selv hvis vi gjorde så ville vi kunne lede dem væk fra jer. Slap nu bare af, vi er ikke ude på at gøre nogen af jer noget. Vores eneste mål er Fury. Og siden vi har samme mål, er det logisk at lave en alliance. Vi kender skoven bedre end nogen andre. Det kommer med at være druide. Hvis Fury vælger at angribe os, eller jer, herinde, så har vi tærren fordelen og kan overraske dem før de ved noget af det."
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 1:55 pm

Taylor stillede sig ind imellem dem "Kan i ikke bare holde kæft alle sammen? helt ærligt, i er pisse irriterende og høre på" han kiggede frem og tilbage imellem dem. "bla bla bla lave en alliance, bla bla bla beskytte robin" sagde han med en lidt pivede stemme, og grinte af sig selv. hvorefter han kiggede mere alvorligt på Keaira "Om der bliver en alliance er ligegyldigt lige nu. der går alligevel lang tid før nogle af os skal angribe Fury"


Tarok så nevøst på Taylor, over hans negative kommentar. hvad er der galt med ham? tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 2:37 pm

Sparki ser op på Taylor, han har mere respekt for ham end for nogen af de andre så han lytter uden at sige imod. Han sætter sig ned.


Robin der havde sine arme rundt om Sparki, ryger ned sammen med ham. Han glor op på Taylor. De havde været skilt af i nogle timer og pludselig virkede han helt anderleds. Robin slap Sparki og så bekymret op på Taylor.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





(11/10/12) Efter kampen Empty
IndlægEmne: Sv: (11/10/12) Efter kampen   (11/10/12) Efter kampen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(11/10/12) Efter kampen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
warrior dog pack :: Fællesskabet :: RPG-
Gå til: