warrior dog pack

- the last one standing

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Druidens lejr [30-09-2012]

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
ForfatterBesked
Taylor

Antal indlæg : 283
Evne : ild

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 11:38 am

Taylor ser på hundene "Hvalpe.. de er større end almindelige voksne hunde hjemme ved os."

Border collien sænker hovedet overfor Schæferen. han kigge på menneskerne "jeg tror de har set dig"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 11:54 am

Scæferen ser sig over skuldren. "............" han sænker hovedet = OTL Han snurre rundt og ser på menneskerne. Ganske langsomt går han tættere på. "Spørgsmålet er hvem er I?" spørger han og ligger hovedet på skrå.

Robin lyser op. "Det er din stemme jeg har hørt!" råber han og peger på schæferen.
Vis brugerens profil http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:00 pm

Border collien følger efter, og går ved siden af schæferen. Han kigger rundt og hans blik stopper ved Taylor.

Taylor stirre tilbage på border collien. "en border collie" siger Taylor lavt
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:08 pm

Scæferen går tættere på den blondte den. "Min stemme?" spørger han undren.

Robin lyser op. "Du er min hund!!" råber han glad. Og slår ud med armene for at tilbyde den store scæfer et kram.
Taylor

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:15 pm

Border collien styrter imod Taylor og hopper op på ham og vælter ham "Du er mit menneske!" Taylor når ikke at reagere før den store hund har væltet ham omkuld.
"hvad?" spørger Taylor undrene. "er jeg dit menneske?"
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:17 pm

scæferen sætter sig og stirrer irriteret på Robin. "pfhm"

Robin løber over til scæferen og krammer hunden. "JEG HAR ALTID ØNSKET MIG EN HUND!!!" griner han og nusser hunden kærligt og længe.

Scæferen forsøger at vride sig fri, den lader som om den ikke kan lide det, men dens hale logre en smule da den bliver nusset.
Taylor

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:20 pm

Taylor får rejst sig op. "Virkelig, er du min hund, og jeg dit mennekse?"
Border collien logre. "ja, vi høre sammen!"
Taylor får tænkt sig lidt om. og så smiler han. "Jeg har altid gerne ville have en hund, og jeg elsker border collier" siger han med et stort smil.
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:25 pm

Robin kaster sig over sin hund. "min egen hund!" griner han. Scæferen forsøger at kravle væk. "Red mig!!" hyler han. Robin griber fat i hunden og nusser den på hovedet. "Hvem er en goood dreng!! Det er du???" griner han. Scæferen piver og giver sig til sidst. Han forsøger at skjule at han faktisk er ret glad for endelig at have fundet sit menneske, men dens hale logre svagt.
Taylor

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:28 pm

Border collien Logre helt vildt. "min helt egen menneske" han kigger på Taylor. "har du et navn til mig!"
Vis brugerens profil
Kata

Antal indlæg : 58
Evne : Luft

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:30 pm

Kata står lidt stille i baggrunden, hun begynder så at tørre blodet af sit sår mens hun sætter sig ned på knæ. hun finder hurtigt en bandage frem og binder den om armen.
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:39 pm

Scæferen får vridet sig fri og gemmer sig bag pigen. "Pff, skøre unge!" fnyser han og forsøger at stoppe sin hale med at logre.
Robin står foran pigen og schæferen. "Jeg hedder Robin" hilser han pænt på dem begge.
Taylor

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 12:48 pm

Taylor ser på Border collien. "og jeg hedder Taylor, Du ligner en.. Tarok" han studere border collien "vil du hedde det?"
Border collien logre bare videre. "Ja!" Svare han højt. det ville han nok have svaret til hvad som helst.

Vis brugerens profil
Ryan

Antal indlæg : 54
Evne : Ild & Mørke

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 1:59 pm

Ryan og Shindo, der har fulgt efter de fremmede, har nu beskyttet sin chance af Druiden var væk fra dem, til at rykker sig tætter på dem. han sidder som sædvenligt, oppe i et træ, ikke særlig langt væk fra de andre. og betrakter dem, endnu en gang. for at se hvem de er. dog falder hans interreser mest for Taylor, selvom han blot var en svag dreng, der kun lige havde fået sin hvalp, som ingen gang virker særlig inponerne hellere, så var der et eller andet over ham, der fik Ryan til at tro, Han ville gøre Fury klanen glæde en dag, han smilte svagt for sig selv. alt imens han så ned på de nu 3 fremmede og 2 hvalpe.
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 2:14 pm

Scæferen retter sine øre op og logre. "hey! Nu hvor du er mit menneske, så kan vi deltage i turneringen!

Robin klør sig i håret. "Turningen?" spørger han undren og forstår ikke helt. Schæfren nikker. "Der er en turning hver uge i de forskellige byer, hvor man kan vinde nogle penge" siger han og logre glad. Robin ser væk. "Nah, jeg ved ikke helt" mumler han og ser imod Taylor. Scæferen ser irritret på sit menneske. "Det er smader sjovt! Man skal kæmpe sammen for at vinde over andre! Og jeg har tænkt mig at vinde!!" siger den og fnyser. Robin bøjer sig ind over sin hund. "Dén er jeg med på!!" griner han.
Ryan

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 2:23 pm

"Hmm turrning?"
Hvisker Ryan lavt, og klør sig under hagen.
"Hva siger du Shindo?"
Sprøger han, og kigger ned på Shindo, der står længer nede, bag en busk, Shindo kigger op på Ryan, med et glimt i øjet og blotter sine tænder i noget der linger et lumsk smil, Ryan kan kun antage det som et ja.
"Det bliver en glimerne mulighed for at 'tjekke' den ud. derefter kan vi bare melde os ud"
Siger Ryan, og syntes selv det lyder som en god mulighed for at se på nærmer hold hvad de fremmede er i stand til, især efter de har fået deres hunde.
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 2:26 pm

Robin vender sig rundt for at spørger Kata og Taylor om de vil med, men schæferen trækker ham allerede afsted. "Kom nu, vi har tralvt!!" siger hunden igen og igen, imens den trækker sin herre afsted.

// smutter over i fælles spillet\\
Ryan

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 2:32 pm

Idet Robin bliver trukket afsted af sin hvalp, afsted imod turingen, Forlader Ryan, lydløst sit træ, og følger efter, uden at blive opdaget.

// Ryan Out

// ser hva jeg kan nå, for skal faktisk smutte nu. men prøver at nå det når jeg kommer tilbage, kommer an på hvor træt jeg er.
Vis brugerens profil
Čáppat (Keaira)

Antal indlæg : 165
Evne : Græs

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 3:25 pm

Keaira vendte tilbage til druide lunden. Ventede på at det nye medem til druiderne var helt med. Sukkede lettere slukøret - hun havde ikke fundet den hun ledte efter, men hun kunne høre, og mærke, at han endnu var i live. Og at han dag for dag kom tættere på skoven her.
Vis brugerens profil
Namiko

Antal indlæg : 48
Evne : Vand

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:12 pm

Nami snublede og var lige at vælte Keaira da hun endelig nåede frem til lunden. "WHOA! PAS PÅ!"
Vis brugerens profil
Kata

Antal indlæg : 58
Evne : Luft

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:19 pm

Kata havde langsom sneget sig efter de to drenge der nu havde fået hunde, hun holdte sig i baggrunden, og forsvandt stille og roligt. hun forfulgte drengene, hun skyggede dem, hun blev simpelthent nødt til at vide mere.

// Kata Out
Vis brugerens profil
Čáppat (Keaira)

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:32 pm

"Whoa, se dig lidt for," Keaira havde hurtig som lynet drejet sig og greb Namiko før hun væltede helt.

Speed: 17
Vis brugerens profil
Namiko

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:37 pm

Namiko sagde forlegent "Beklager.... Jeg løb vist lidt for hurtigt..." Namiko smiler fjollet. Namiko ser sig derefter omkring. "Sikke et sted!"
Vis brugerens profil
Čáppat (Keaira)

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:38 pm

"Jaa... Jeg har opbygget det her over næsten et helt års tid. Efter Fury fordrev mig fra den sidste druidelund, fandt jeg det her godt beskyttede sted og forvandlede det til det her." hun smilede, og gik ind, smed sin tunge kappe på sin egen seng.
Vis brugerens profil
Namiko

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:43 pm

Namiko satte sig ved bålpladsen og kiggede rundt på hendes nye hjem. "Her tror jeg at jeg vil få det godt. Det bedste er at jeg ikke behøve frygte Fury så meget som da jeg var alene..."
Vis brugerens profil
Čáppat (Keaira)

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   Ons okt 03, 2012 4:58 pm

Hun smilede let. "Ja... Der er en grund til jeg valgte et så afsides sted som dette. Ingen fra Fury kender til det. Endnu, i alt fald."
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Druidens lejr [30-09-2012]   

Druidens lejr [30-09-2012]
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next