warrior dog pack

- the last one standing

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

(03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Robin
Admin
Admin

Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

IndlægEmne: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 9:58 pm

Robin tager til lægen med sparki og de forbinder hans bagben. Bagefter lunter de lige så stille og roligt tilbage til hvor de fik skrevet sig ind. Der er ikke så meget tralvt som der har været, ældre mennesker og små børn er taget hjem og der er kun nogle få mennesker på gaderne. De ansvarlige for turneringen er begyndt at ryde op. Robin går hen til bonden. Og modtager sine penge, han får et kort over næste turnering som er på Onsdag. Han takker og går hen i skyggen for at vente på Taylor.

Sidst rettet af Robin Ons okt 10, 2012 9:59 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Antal indlæg : 283
Evne : ild

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 10:05 pm

Taylor ser Robin som står og venter og går hen til ham. "Hey hvad så?" Siger han glad
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 10:10 pm

Robin smiler til Taylor. "Jeg fik en masse penge og et kort, hvor næste turnering befinder sig!" han smiler stort. "Vi kan deltage næste gang og finde flere penge og blive stærkere!!" udbryder han, en anelse for højt.

Sparki ser fra Robin til Taylor. Sparki ligger hovedet på skrå, da det hele føles mere som en ordre end et spørgsmål.
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 10:15 pm

Taylor kigger et øjeblik på Robin. "Det lyder jo godt, penge kan man altid bruge, hvor mange penge fik vi, jeg vil gerne have min del" Siger han og rækker hånden frem

Tarok ser på Robin, Taylor og så Sparki. hans hale logre end smule
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 10:21 pm

Robin tager posen frem, han ser på Taylor. Han trækker på skulderen. "Jeg forstår mig ikke så meget på deres penge" siger han og giver posen til Taylor. "Måske forstår du dig bedre på det?" spørger han og smiler.

Sparki ser på de 2 drenge. "Vi skal ihvertfald havde noget at spise" afbryder han.

Robin's mave giver sig til at knurre højt.
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Ons okt 03, 2012 10:34 pm

Taylor tager posen fra Robin. "hvordan ser de da ud?" han kigger i posen. "åhm.. ja jeg aner det heller ikke.. lad os finde en der ved det. en fra denne verden" siger han og rækker posen tilbage til Robin
Vis brugerens profil
Kata

Antal indlæg : 58
Evne : Luft

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Tors okt 04, 2012 7:34 am

Kata havde fulgt efter den lyshårede dreng. Der var ikke mange mennesker nær dem, og hun besluttede sig for at nærme sig dem. De så lidt forvirrede ud og var ved at diskutere noget. Kata gik langsomt hen imod dem
Vis brugerens profil
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Fre okt 05, 2012 6:48 pm

Taylor opdager pigen der nærmer sig dem. "hey du der, pige" han ser på hende, og rækker hende posen, inden Robin når at tage den. "Kan du forklare os hvordan denne verdens penge fungere?"
Vis brugerens profil
Kata

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Fre okt 05, 2012 7:48 pm

Kata ser på Taylor, "den her pige har et navn" siger hun stille. Hun tager imod posen med den ene hånd og rækker den anden hånd hen imod taylor for at give ham et håndtryk "Jeg hedder Kata".
Vis brugerens profil
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Fre okt 05, 2012 8:15 pm

Taylor rødmer en smule. "Åhm.. det må du undskylde" siger han stille og rækker hende hånden. "Mit navn er Taylor" han kigger ned på hans hund. "og det her er min hund Tarok"
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 9:19 am

Robin står stille, han smiler til hende. "Jeg er Robin"

sparki sidder ved siden af Robin, hans hoved går ham til brystet. "Sparki!" siger han stolt og logre med halen.
Kata

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 12:19 pm

Kata kigger ned på Tarok og rækker hånden frem for at give pote "Hej Tarok" smiler hun mens hun bøjer sig en lille smule for at komme i øjenhøjde med hunden
Hun vender sig derefter mod Robin og rækker hånden frem.
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 12:38 pm

Robin smiler stort og tager hånden. Bagefter slipper han og ser ned på Sparki.

Sparki ser mistroisk op på hende.
Kata

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 1:11 pm

Kata bøjer sig forover, så hun er i øjenhøjde med den flotte schæfer og rækker Sparki hånden. "Rart at møde dig Sparki" smiler hun til hunden.
Vis brugerens profil
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 1:14 pm

Tarok Logre og hopper op af Kata "hejsaaa" siger han glad og slikker Kata i hovedet
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 1:33 pm

Sparki fnyser over Kata og vender hovedet væk. Der er noget ved hende som han ikke kan lide. Om det er de mørke røde øjne, eller det hvide hår. Eller bare det at hun kommer hen til dem efter de har vundet.

Robin ser ned på Sparki. Han slår ham oven i hovedet. Ikke hårdt. "Hvordan er det du opfører dig!?"

Sparki ømmer sig og viser tænder af Robin. "....." Han ser blot væk igen.
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 1:44 pm

Taylor griner lidt over Robin og Sparki "hvor er i et sødt par" siger han ironisk. og skuer over til Tarok som ikke opføre sig alt for pænt. men ignorere det bare, og kigger væk
Vis brugerens profil
Kata

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 1:46 pm

Kata forstår udemærket godt Sparki's mistro. Hendes egen hund Shyyera er den mest mistroiske hund i verden, så hun er vandt til det. Kata bukker for Sparki, som et tegn på at hun respektere ham.

Kata rejser sig og ser på de 2 drenge. "så det er virkelig rigtigt i kommer fra en anden verden?" siger hun lavt
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 2:03 pm

Sparki ser ud af øjnkrogen på Kata og smiler en anelse, måske er hun ikke så slem alligevel?

Robin nikker til Kata. "Vi kommet her til for at udryde Fury klanen!" han hæver den ene hånd og knytter den.

Sparki ser undren op på sin herre og så på Taylor. Hvilke? Tænker han. Vil de virkelig kæmpe imod Fury klanen. Han ved godt at de vandt over dem idag, men de gjorde intet modstand. De forsøgte ikke engang.
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 2:18 pm

Taylor står med armene over kors og tænker. han ser ud til at være langt væk. Han ryster pludselig på hovedet og blinker et par gange. "Nå... men burde vi ikke finde ud af hvad vi skal nu?" har kigger på Robin. "vi burde vel finde et sted at slå lejer for natten? måske et sted vi kan blive boende? eller regner du med at vi skal flytte rundt fra sted til sted?"
Vis brugerens profil
Kata

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 2:24 pm

"i er godt nok ikke fra denne verden ..." siger kata og fnyser. "I har brug for meget mere end blot den her sum penge, og mange flere mennesker end jer to og jeres hunde, ja i har jo nærmest brug for en el klan, eller flere!" hun løfter pengeposen Taylor gav hende. "I det hele taget har i vist ret meget brug for at lære den her verden at kende før i kan udrydde noget som helst" siger Kata stille, "selvom ... nu ved jeg jo ikke rigtigt noget om jeres verden, eller jer ..." siger hun og tænker på om de mon har nogle magiske kræfter, eller kraftfulde våben, eller noget andet ekstraordinært, som ville kunne slå Fury klanen med et snuptag.

Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 2:45 pm

Robin ser fra den ene til den anden. Han klør sig i håret og tænker sig godt om. Hvad skal de gøre? Hvad gjorde hans far? Han lyser så op. "Ja! Vi laver en klan som du forslog Taylor!" siger han og smiler stort. Han ser så på Kata. "Og du er velkommen til at følge med os!" han lukker øjnene og smiler størrer.

Sparki ligger hovedet på skrå. "Lave en klan? Imod Fury klanen? Det er altså ikke lige så let! Er du klar over hvad de har gjort af ting? De har udrydet byer på blot én dag!" siger han.

Robin smiler ned til sparki. "Det er jo derfor VI skal stoppe dem, partner!" han nusser den store schæfer på hovedet.
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 3:39 pm

Tarok kigger på Sparki. "på blot en dag? jeg har set én af dem udrydde en by på nul komma fem" Han tænker sig lidt om.. men det er længe siden, jeg kan ikke lige huske hvordan han så ud for jeg tog halen mellem benene og løb min vej" Han logre lidt, men ligger så ørene ned og ser trist ud. "Jeg er en kryster"

Taylor ser lidt på Tarok, men kigger så væk. "De er tydeligvis stærke, gad hvide hvorfor de ikke rigtig gjorde nogen modstand i turneringen?" han står og dasker lidt til en sten med foden mens han tænker
Vis brugerens profil
Robin
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 4:29 pm

Robin klapper Tarok oven på hovedet. "Hvis du ikke havde løbet væk, ville du jo ikke være en del af vores team!" griner han.

Sparki ser på den ene til den anden. "De tjekkede jer ud" svarer han Taylor.

Robin stivner. Han ser ned på Sparki. "..."
Taylor

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   Lør okt 06, 2012 4:40 pm

Taylor ser alvorligt på Sparki. "tjekkede os ud? Hvorfor?"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: (03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)   

(03/10/12) Nautical klanen's start (10/10/12)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next