warrior dog pack
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

warrior dog pack

- the last one standing
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I den mørke skov

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeOns Jul 02, 2014 10:11 pm

Lidt ude for byen's larm, ligger der en lille mørk skov, hvor fremmed er velkommen til at søge ly for natten. Robin og hans klan har truffet den beslutning at slå lejer der og hvile sig. Robin sidder med ryggen op af Sam og har et tæppe om sig. 'Brrr.. Hvor er det koldt!' Siger han højt og ryster en smule.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeOns Jul 02, 2014 10:17 pm

Taylor læner sig op af Jake. Han ser på Sam og Robin.
'Ja det er godt nok koldt. Måske vi skulle lave et bål?' siger han stille, imens han varme sig op af Jake.


Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 7:08 am

Robin ser ned på jorden imellem dem. 'Gid de andre var her, de er nok van til at lave den slags.' Siger han trist.

Sam himler med øjnene. 'Årh! Fortæl mig ikke at I aldrig har lavet et bål før!? Hvad er I for nogle mennesker!' Brokker hun sig.

'Hey! Jeg kommer fra stor byen! Der er aldrig brug for bål!' Forsvare Robin sig.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 9:11 am

Taylor rejser sig, og går hen under et træ, og samler to grene op. 'Skal man ikke bare gøre ligesom på film?' Siger han spørgende og ser på Robin.
Jake sætter sig op. 'Film?' Han kigger undrende på Taylor, og så hen på Sam.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 10:07 am

Sam ser på Taylor og så på Jake, hun ser også forvirret ud.

Robin bliver siddene og ser på Taylor. 'Tror du at du kan finde ud af det?' Spørger han.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 10:20 am

Taylor ser ned på grenene. 'Måske' siger han lavt. Han sætter sig på huk og samler nogle tørre blade og ligger den ene gren imellem den og sætter den anden gren lodret ned på den anden. Og begynder at prøve at lave ild.
'Det virker ikke' siger Jake lavt. 'Du kan ikke finde ud af det' han sukker.
Taylor kigger surt hen på Jake. 'Jo jeg KAN!' Råber han og idet han råber, kommer en ca 10 cm. Høj flamme op fra træet. Taylor falder bagover. Og ser forskrækket på ilden. Så griner han lavt. 'Se selv' siger han og smiler glad.
Tilbage til toppen Go down
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 9:22 pm

I ly mellem træerne et stykke fra de to drenge og deres hunde, sidder Hina godt skjult. Hun har holdt øje med dem siden de dukkede op, men har været for bange til at komme nærmere. Da hun ser de høje flammer og kan fornemme det varme bål bliver hun helt misundelig, men holder sig stadig på sikker afstand.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 9:42 pm

Robin rejser sig op og jubler helt vildt. "DU KLAREDE DET! DU LAVEDE ILD! HAHA!"

Sam ligger sine poter over sine øre. "Slap så af! Hold op! STOP!" Brummer hun.

Robin smiler stort og sætter sig ved bålet. "Orh, hold op med at være sådan en sur hunde hvalp!" griner han og varmer sine hænder.

Sam himler med øjnene. "Jeg synes bare ikke det vil være smart at tiltrække de forkerte.." siger hun irriteret.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 9:50 pm

Taylor sætter sig også ved bålet.
'Hvem skulle vi tiltrække ved den her tid? her jo ikke andre end os, alle andre er nok hjemme ved dem selv' sige han med et smil, til Sam

Jake kigger rundt. og rykker sig tættere på bålet. 'Det skal du nu ikke være så sikker på' siger han nærvøst.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 9:57 pm

Robin ser på Taylor og så på Jake. "Jaaaa.... Taylor du har nok ret. Ingen grund til bekymring." siger han nervøst og begynder at trække Sam tættere på bålet. "Kom nu her hen og sid tæt på mig!!" klynkede Robin. Sam gik modvilligt med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeTors Jul 03, 2014 10:04 pm

Taylor sidder med en pin og prikker ind i ilden, så gløderne flyver op i luften og rundt omkring dem.
'Du ender med at sætte ild til hele skoven' siger Jake, og lægger hovedet ned på sine poter.
'idet mindste fryser vi ikke' svare Taylor lidt ligeglad og stirre opslugt på ildens flotte farver
Tilbage til toppen Go down
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 6:26 am

Hina prøver ikke at grine af de to drenge. Hun ruller med øjne på grund af den enes åbenlyse og høje stemme, selv hun ved at det ikke er smart at råbe op midt i en mørk skov på det her tidspunkt. Hun gnider sin kolde håndflader mod sine arme, i et forsøg på at få varmen, åh hvor ville hun ønske at hun sad ved bålet sammen med de to drenge, men hun er alt for genert og skræmt til at komme nærmere, den lektie har hun lært op til flere gange. Ingen vil have noget at gøre med en fattig tiggertøs.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 5:50 pm

Robin ligger sig godt til rette op af Sam. 'Det hjalp virkelig! Godt klaret Taylor!' Grinte han.
Sam gabte og lagde hovedet ned. Hun lod Robin bruge hende som pude, hun havde ikke rigtig noget imod det, da hun så selv fik lidt varme.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeFre Jul 04, 2014 9:07 pm

Hina rejser sig langsomt, hun vil helst ikke få deres opmærksomhed. Langsomt bakker hun væk, prøver at være så lydløs som mulig. Hun er lidt bange for dem, er ikke sikker på om de er venner eller fjender. Da hun vender sig om for at skynde sig væk, får hun trådt ned på en gren, som knækker meget højlydt.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 10:57 am

Sam rejser sig hurtigt op da nogen træder på en gren. Hun knurre højt og løber lige ind i skoven, hvor hun standser foran Hina. Sam er stadig meget ung, så hun går kun Hina til brystet. Hun gør højt.

Robin falder bagover og slår hovedet ned i jorden. 'HVAD ER DER GALT MED DIG!!?' råber han og følger efter Sam.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 10:59 am

Hina prøver at stå meget stille. Hun holder hænderne oppe, og undgår øjenkontakt med Sam. 'Sød hund. Jeg gør dig ikke noget' siger hun i en lidt rystende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 11:31 am

Sam sniffer til Hina.

Robin går ud i skoven. '2 sekunder Taylor.' Siger han til Taylor. 'Sam, din åndsvage hund, kom her!' Råber han, dog får han en gren i hovedet da han går uden at se sig for. Han mumler irriteret og holder sig for panden. Han kommer så endelig hen til Sam. 'Hvad?' Udbryder han og får øje på Hina. Han samler en pind op fra jorden. 'Hvem er du!?' Råber han.

Sam sukker over sin ejer. 'Slap af helt.' Siger hun og himler med øjnene. 'Det er ikke en fjende.' Siger hun og sætter sig ned.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 12:41 pm

Taylor sad næsten og sov, men rejser sig hurtigt op. 'Hvad sker der!?' Råber han og løber hen til de andre. 'Hvad foregår der?' Siger han og peger hen imod Hina med en gren.

Jake er løbet med og står bag Taylor og gør af Hina
Tilbage til toppen Go down
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 12:57 pm

Hina ser skræmt på de to drenge. Hun prøver at bakke væk, stadig med hænderne oppe, som for at vise at hun ikke er ude på ballade eller noget. 'Jeg var på vej væk. Det lover jeg. Jeg hørte jer bare tale og ville se hvem I var. Jeg lover at jeg ikke kom for at skabe problemer' siger hun i en skræmt stemme. Hun ser på de to hunden og bakker længere væk, indtil hendes ryg pludselig støder mod et træ og hun ved at hun er fanget.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 283
Evne : ild

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 1:39 pm

Taylor sælger sin hånd. 'Såh hvem er du?' Spørger han roligt.

Jake sidder og logre ved siden af. Han snuset til luften omkring Hina. 'hun har ingen hund' siger han stille
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 2:31 pm

Robin smider pinden fra sig og hæver begge sine hænder. 'Åh, undskyld! Jeg troede du var fra Fury Klanen..' Siger han og smiler venligt.

Sam sidder ved siden af Hina og holder øje med hende.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeLør Jul 05, 2014 3:03 pm

Hina ser stadig skræmt ud, men langsomt sænker hun sine hænder og putter dem rundt om sig selv i stedet. 'Nej... Nej, jeg hedder Hina, og... jeg er klanløs.' siger hun og kigger ned i jorden. 'Min landsby blev ødelagt for mange år siden, og jeg er alene nu.' hun sukker.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:02 pm

Robin sænker blikket. Der er rigtig mange han har mødt som har en slem fortid. 'Kom med hen til bålet og få varmen.' Siger han venligt.

Sam ser undren på Robin, men hun synes ikke at Hina er farlig så hun siger ikke noget til det. Hun går som den første tilbage til lejren.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Hina

Hina


Antal indlæg : 20
Evne : Luft

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 7:20 pm

'Jeg vil ikke være til besvær' siger Hina og holder stadig armene om sig selv. Hun fryser fordi det er så koldt, men hun er heller ikke sikker på om hun vil være i sikkerhed blandt de to fremmede drenge, selvom hun har en fornemmelse af at de ikke vil gøre hende fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Robin
Admin
Admin
Robin


Antal indlæg : 334
Evne : Strøm

I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 7:23 am

Sam ligger sig foran bålen og nyder varmen.

Robin ser efter Sam, han sukker over hende. 'Hør.. Var det Hina? Hina! Du er ikke til besvær, kom og få varmen lidt.' Siger han venligt.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





I den mørke skov Empty
IndlægEmne: Sv: I den mørke skov   I den mørke skov Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I den mørke skov
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
warrior dog pack :: Fællesskabet :: RPG-
Gå til: